Nuva Genic
DISGUSTING SERVICE

Below is the response I had to a query regarding a refund. After trying to call I was even more frustrated.
I am resigned to the fact that I have been and have learnt an expensive lesson. I hope that no one else learns the hard way. Iit is disgusting that human nature has become scavengers - what a world to raise kids in.


Greetings,

Thank you for contacting customer care. We assure you that your account has been canceled, and there will be no further charges to your account. However, we are unable to process your refund request online you may contact our customer support anytime at the number below to see if you are eligible for a refund. We apologize for the inconvenience.

Kind Regards,
NuvaGenic Support Team
South Africa
27-875502437
27-105003677


Offender: Nuva Genic
Country: USA   State: All Country   City: Durban

0 0
Information
Users of Guest are not allowed to comment this complaint.
Please register on our website, it will take a few seconds.