SMP Innovations Capital
Trust Capital Investment SCAM

I recently received an unmarked envelope via mail. Opened it and found a check for $4,750.00 deductible from my total 'winnings' of $253,000.00. However, tax fees applied and they instructed me to send $3,410.00 to a Canadian tax agent. I called 'claim agent' Micheal Moore under the phone number given to me (778) 862-3099 but was directed to a voicemail account that was full. Skeptical, I searched this Ripoff Report website and found that a NormaSilva from Chicago, IL also had the same problem....
Read more
0 0

Microsoft
they hire foreigners when Americans are out of work

I opened a hotmail account on 08/11/2010. I cannot log into the account. Because I did not leave hotmail additional email and contact info, but chose to use security questions, they have denied me access to my account. My son called their so-called customer service department to try an help me get into my account. He could hardly understand with these turds were saying. They couldn't even speak English. They were extremely rude and seemed to be baiting both myself and my son into an argument. I...
Read more
0 0

Jim Burg
operating a fraud ring under various names

James Peter Burg "Jim Burg" and his wife Suzanne Cardin Burg are operating a fraud ring under various names, including Superior Discount Coins, which has several web sites including www. superiordiscountcoins.com and www.yourcoinbroker.com; and several corporate names including Your Coin Broker, or YCB , Gold Run Investments, and Blue Moon Ranch. They have a Federal case pending for fraud and an Entry of Default was entered because they did not even try to defend themselves. They prey on the...
Read more
0 0

Raider Publishing International
Purehaven Press Raider Publishing's Adam Salviani is a thief

Raider Publishing has stolen my royalties. Adam Salviani informed me (not asked me) that he would be breaching our publishing contract and not paying my royalties for yet another year. I'm sure that at the end of that year, he'll have another rubbish excuse. It's bad enough I had to wait an entire year to discover that they hadn't bothered advertising my book much, and had put no effort whatsoever into marketing (other than marketing it wrong - as a drama when it's actually an erotic thriller),...
Read more
0 0

My car agent
MCALoans= mca motors RIPPED OFF BY DEALER((MY CAR AGENT) IN ORANGE,SOLD ME A STOLEN /RECOVERED CAR! orange

I bought a car from this place and couldn't believe when i got a carfax the next day, It was a Stolen /Recovered car and the title was issued to Ins.Co / and it was a Fleet car ! Nice off them to tell me before i bought it, what a scandalous move. I didn't think a dealer would do such an act. I paid over and feel so ripped off and taken advantage off, they act like its no big deal and when i went with 3 history reports to their office,the manager Chris was rude and argued with me about the...
Read more
0 0

Inbox Dollars
Cotterweb Enterprises Are not following through on sending me my first check as promised by email.

I joined InBox Dollars in May 2012 and worked hard to get to the $30 level required by them for payment. I was advised that they would deduct $3 processing fee so my check should be for about $37. I received an email from them stating that my check would be issued on July 1 or 2. This is July 10 and I have not received a check so I started an online chat with a CSR. I was told by the CSR that my check request was cancelled on June 30 but she could not tell me why. She said I will be contacted...
Read more
0 0

Montana Exports
Al and Tandem Montana NOT GOOD ENOUGH

Not good enough Al Montana seems to think that he is a rule under himself-he lacks professional intergrity and his business practice leaves a lot to be desired-I am speaking from my experience with this Company.If it is not enough to have been invoiced for Insurance, which I paid-then my goods involved in a major accident-to then learn thet there was no Insurance as he took my money and only paid 2 payments this cost me in excess of $22,000 to repair. To cap this off my goods were shipped and I...
Read more
0 0

Golden State Overnight delivery
Www.gso.com Ripoff , They do not value our time and life

Golden State Overnight (GSO) 800.322.5555 GSO is the worse shipping company. I do not recommend it. They gave me an appointment between 4:00 pm and 8:00 pm as the shipment requires my signature. I called them at 3:45 pm to confirm the appointment. and gave them my phone number so they can call me if there will be any delay so I don't waste my time waiting for nothing. My time and our life are valuable . Then they called me at 6:00 pm and they informed me that they will be in my place earlier by...
Read more
0 0

NorCal Human Capital Services
Too many things did not add up and I concluded that this was not what it appeared to be.

Northern California Human Capital Services is supposed to be a job placement company with 20 years experience and a 90% success rate. However, too many things did not add up and I concluded that this was not what it appeared to be. Recently, a sales consultant from NorCal Human Capital Services called my home number and said he saw my resume on Monster.com, and requested that I go to his office for an interview. When I went to the location (2680 North First Street, Suite 112, San Jose, CA), the...
Read more
0 0

ABC Financial Services, Inc.
Lexi Crook Blackmail to pay to "cancel" a fictitious membership to a health club that never existed

A few months ago I got a Bill in the mail from "Workout world" stating that my membership dues were overdue. I have never belonged to any gym, so I was panicked that my identity was stolen. I called them and explained that I was not a member of any gym and they should cancel my membership immediately as it wasn't me who signed up. The agreed to cancel the membership. I thought all was OK. However the next month, another bill arrives with "past due" fees and a higher balance. They told me that...
Read more
0 0

Half Off Depot
Fail to Stand Behind Their Products

In purchasing a Half Off Depot deal, it was for an internet purchase. Product was defective upon arrival ... with no information on the company. Notifiied Half Off Depot. They advised that we would need to contact the product company and provided a name. Number was not answered. No email or mail address was provided. Advised Half Off Depot that the number was not actionable. No response. Repeated calls. The product was sold by a marketing company that has no available contact information. To...
Read more
0 0

American Heating, INC.
This place is a RIPOFF!

You pay for what you get. American Heating, INC. is a RIPOFF. They were 20 minutes late and they charged me for that. It took over two hours to figure out a problem with my Air/Heating unit. The conclusion was I had to have them come back and fix a valve needed to be replaced. The service technician read my manual for over almost a half hour (of course I got charged for that too). Of course I did not have them come back to fix the valve. The company said that is normal policy. Another time, I...
Read more
0 0

Contractors.Com fast roofing leads
I think this company goes by Reply Real Estate also and many more I looked it up with the owner fraud leads

My name is Mike, and I used Contractors.com and also used many other services for leads. I have been burned by reply! which is the main company name. They have so many different names which I learned while doing research. The reps there are just as scandolous to get their money each payday. All I have to say is look this company up they own so many different names you can't keep track of them but they can keep track of your credit card. I had to close my company due to this company they might...
Read more
0 0

AMERIFIRST FINANCE C
K-DESIGNERS AMERIFIRST LOANED ME $19,330.08, AFTER PAYING $220.59 A MONTH FOR 5 YEARS I STILL OWE $18,585.43

K-Designers sold me siding. He said it would be $50.00 a month. He lied it was $220.59 a month. He said I could get insurance, in case i couldn't work the loan would be paid off. After a few months I received a letter that said I didn't qualify for the insurance. They were suppose to remove the old siding, they didn't they put the new siding on top of the old siding. He was suppose to mail a me a copy of the contract. I've never received one. Every thing he said was a lie. AMERIFIRST HOME...
Read more
0 0

Solana Highlands Apartments
Unfair Renters, Ripoff, Bad Review, Terrible Place to Live

At first I thought Solana Highlands was a friendly, quaint beach community. At first glance, I was greeted with "nice" people at the leasing office. Not to mention, the location and that the place was pet-friendly. After living there for a couple months, the rental agreement I was once so optimistic about turned into a complete TRAIN WRECK. Not to mention, everything in the place starts to fall apart after just one month of living there. Let me start off by saying I am in the United States...
Read more
0 0